Ναι μπορεί να γίνει υγραεριοκίνητο. Ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας που έχει, θα χρησιμοποιηθεί ο κατάλληλος εξοπλισμός (κιτ υγραεριοκίνησης).
Όχι, αυτή τη στιγμή οι εταιρείες βρίσκονται στη φάση σχεδιασμού του ειδικού κιτ.
Ναι υπάρχει ενσωματωμένη ένδειξη στο διακόπτη αλλαγής καυσίμου.
Όχι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος έκρηξης. Ειδικές βαλβίδες και ειδικά συστήματα ασφαλείας είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποφεύγονται τέτοιοι κίνδυνοι.
Ναι είναι νόμιμη. Σας παρέχονται όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το ΚΤΕΟ και στη συνέχεια παραλαμβάνετε τη νέα άδεια του αυτοκινήτου από τις κατά τόπους Διευθύνσεις του Υπουργείου Μεταφορών. Σε κάθε επόμενο επανέλεγχο του οχήματός σας, σας παρέχεται πάλι δήλωση επανελέγχου.
Είναι πολιτική της Ευρωπαϊκής ένωσης, ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο υγραέριο να παραμείνει χαμηλός ως κίνητρο καθώς το καύσιμο είναι πολύ φιλικό προς το περιβάλλον. Τουλάχιστο μέχρι το 2018 η τιμή του υγραερίου θα παραμείνει χαμηλή.
Τα αέρια καύσιμα είναι αρκετά ασφαλή σε σύγκριση με άλλα καύσιμα. Το υγραέριο LPG έχει υψηλή θερμοκρασία αυτοανάφλεξης, περίπου 480 βαθμούς Κελσίου σε σύγκριση με τους περίπου 257 βαθμούς Κελσίου για τη βενζίνη. Αυτό το καθιστά λιγότερο πιθανό να αυτοαναφλεγεί.
Όχι δεν χάνει την απόδοσή του. Ο κινητήρας διατηρεί την ίδια ακριβώς ιπποδύναμή και την ίδια ροπή.
Υπάρχουν δύο επιλογές ως προς το σχήμα: Η κυλινδρική και σε σχήμα ρεζέρβας.
Υπάρχουν δεξαμενές από 35 έως 110 λίτρα.
Ο χρόνος που χρειάζεται για την μετατροπή είναι 1 με 2 μέρες. Κάποια οχήματα όμως μπορεί να χρειαστούν λίγο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση.
Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει ηχητική προειδοποίηση και το σύστημα θα γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη χωρίς να σβήσει ο κινητήρας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Δεν αλλάζει και δεν καταργείται τίποτα, προστίθενται απλά κάποια εξαρτήματα ώστε να είναι εφικτή η τροφοδοσία του υγραερίου. Το σύστημα της βενζίνης παραμένει ανεξάρτητο και ως είναι.
Έχουμε πραγματική οικονομία της τάξης του 50% ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, μειωμένες εκπομπές ρύπων, μακροζωία καταλύτη και κινητήρα.
Η αυτονομία εξαρτάται από τα λίτρα του ρεζερβουάρ υγραερίου και την κατανάλωση καυσίμου που έχει το όχημα στη βενζίνη.
Ναι είναι το ίδιο ασφαλές. Οι δεξαμενές του υγραερίου που κατασκευάζονται είναι ισχυρότερες από τις δεξαμενές βενζίνης, λόγω της πίεσης που απαιτείται για τη διατήρηση του αερίου σε υγρή μορφή. Αυτό καθιστά την αποθήκευση του υγραερίου ασφαλή. Η δεξαμενή υγραερίου είναι πιο ανθεκτική στη ρήξη σε περίπτωση σύγκρουσης. Ειδικές βαλβίδες ασφαλείας και αποκοπής (cut-offs) συμβάλλουν στην αύξηση του συντελεστή ασφαλείας.
Ασφαλώς όχι, διότι όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα προέρχονται από πολύ ανθεκτικά κράματα μετάλλων και επίσης κάθε μηχανή εσωτερικής καύσης μπορεί να καίει υγραέριο και φυσικό αέριο.
Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου τοποθετείται το κατάλληλο για αυτό σύστημα. Ορισμένα αυτοκίνητα δέχονται μόνο σύστημα χωρίς πνεύμονα.
Ναι μπορεί να μεταφερθεί το κιτ στο καινούριο αυτοκίνητο, εφόσον έχει τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων και περίπου την ίδια ιπποδύναμη.
Στα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα μετά την τοποθέτηση ένας τυπικός έλεγχος και κάθε 25.000 χιλιόμετρα επιθεώρηση του συστήματος αερίου και αλλαγή ενός φίλτρου υγραερίου.
Υπάρχουν διάφορες επιλογές: α) κάτω από το αυτοκίνητο β) στη θέση της ρεζέρβας , κάτω από το χώρο αποσκευών γ) πίσω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών δ) στο χώρο της καρότσας για τα επαγγελματικά φορτηγά.
Μια ειδική βαλβίδα που βρίσκεται στη δεξαμενή θα αντιληφθεί άμεσα την μη σωστή παροχή υγραερίου και θα την διακόψει αυτόματα.
Υπάρχουν πρατήρια στις περισσότερες μεγάλες πόλεις και στους κεντρικούς οδικούς άξονες. Το δίκτυο πρατηρίων υγραερίου συνεχώς επεκτείνεται με την προσθήκη νέων πρατηρίων LPG Gas.